یادگار کهن

فروشگاه بانه LED و قیمت تلویزیون ال جی در بانه

اگر به فکر به روزرسانی تلویزیون خود و خرید تلویزیون در بانه هستید، احتمالاً قبلاً تحقیقات لازم را شروع کرده اید. مسلما پیش از هرچیزی به این موضوع می پردازید که واقعاً چه مبلغی را باید هزینه کنید. همانطور که مطلع هستید به دلیل حذف واسطه ها خرید و قیمت تلویزیون در بانه مقرون بصرفه است. در حالی که ما معمولاً توصیه می کنیم قبل از خرید و خواندن نظرات، فروشگاه بانه LED بودجه خود را هم در نظر بگیرید. اکثر افراد هنگام خرید لپ تاپ، دستگاه یا تلویزیون جدید به سادگی نمی گویند که "من نمی خواهم بیشتر از X" هزینه کنم. پاسخ به این سوال می توانید گزینه های موجود را برای شما کمتر کند. در نتیجه دچار سردرگمی نخواهید شد. قیمت تلوزیون در بانه در مقایسه با شهر های مرکزی و بزرگ تقریبا یک پنجم و در برخی مدل های قدیمی تر، خیلی بیشتر از این میزان کاهش می پیدا می کند. اگر دو تلویزیون 55 اینچی را در نظر دارید، یک تفاوت مهم بین آنها ممکن است قیمت را کاهی و یا افزایش دهد.

  1. قابلیت تولید صدای دیجیتال DTS
  2. کشف گوشیهای هوشمند
  3. جدید و ویژه - مانیتور هوشمند 27 اینچ
  4. کیفیت تصویر خوبه ولی روان نیست(شاید مشکل آنتن باشه)

کیفیت تصویر این محصول 4K است، حال اگر این کیفیت تصویر با تکنولوژی OLED و بسیاری از قابلیت ها تلفیق شود این ابر محصول را به همرا دارد. کلمه OLED مخفف organic light-emitting diode می باشد که به معنی منبعی است که دائم نور صادر می کند. OLED ها دارای خاصیت غیرمعمولی هستند که می توانند نور و رنگ را از یک منبع واحد در هنگام تغذیه با برق تولید کنند. به همین دلیل، تلویزیون های OLED نیازی به نور پس زمینه جداگانه ندارند. البته ال جی فقط یه این اکتفا نکرده است و از قابلیت های به روزی نیز برای بالا بردن تصویر استفاده می کند. وجود قابلیت های HDR 10 Pro and HLG Pro برای نمایش تصاویر پویا بر اساس فریم به فریم هستند. به لطف این قابلیت تمام تصاویر به رنگ مشکی OLED با روشنایی خیره کننده به نمایش در می آیند. قابلیت α7 Intelligent Processor که از نسل جدید آلفا است کار مدیریت تصاویر را به نحو احسن انجام می دهد.

  • ماشین لباسشویی بکو
  • امکان تقویت کنتراست Dynamic Color
  • خروجیهای اپیتیکال، دیجیتالی و صوتی (Digital Optical Audio Output)
  • دارای سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات
  • قابلیت اسمارت با سیستم عامل تایزن

QLED Q70A Samsung یک نمایشگر پایه وسط با صفحه نمایشی فریم لس است، که می تواند در بخش ظاهر و طراحی امتیاز بسیار خوبی کسب کند. با وجود اینکه تلویزیون سامسونگ Q80A مدل پیشرفته تر است و امکانات بیشتری دارد ولی کاربران Q70A را ترجیح می دهند( دلیلش به تعادل قیمت و امکانات برمی گردد). اگر بخواهیم صادقانه بگویم ضخامت این محصول با توجه به اینکه کیولد است واقعاً باریک و شیک است. یک دیزاین سازماندهی شده و مینیمال که حسابی چشم آدم را می گیرد. پورت های ارتباطی در قسمت پشت و کناره تلویزیون تعبیه شده اند که موقع اتصال به دیوار کمی کارتان را سخت می کنند. البته این یک مشکل اساسی نیست و می توانید قبل از اتصال تلویزیون به دیوار، کابل های ضروری را وصل کنید تا بعداً از این بابت مشکلی پیش نیاید. صادقانه بگویم سامسونگ در بخش اسمارت در برابر اندروید و ال جی مزیت رقابتی ضعیف تری دارد؛ الجی ریموت موسی را عرضه می کند و اندروید کاربری ساده متصل به گوگل دارد.

NANO80 از تلویزیون های هوشمند با سیستم عامل webOS میباشد که با اتصال ان به اینترنت میتوان به هر گونه محتوایی در فضای مجازی دسترسی داشت و هم چنین برنامه های مورد نیاز را از فروشگاه ال جی دانلود نمود. دستیار صوتی هم از دیگر ویژگی های بخش هوشمند تلویزیون میباشد که با استفاده از آن، شما میتوانید با صدایتان به راحتی تلویزیون را کنترل نمایید. بخش صوتی تلویزیون مجهز به بلندگوهای دو کاناله با توان صوتی ۲۰ وات میباشد که با پشتیبانی از فناوری Ultra Surround، صدایی به طور کامل شفاف، رسا و همه جانبه را پخش میکند. از دیگر ویژگی های برجسته این تلویزیون میتوان قابلیت اتصال به گوشی موبایل و قابلیت ضبط را نام برد. اگر به تلویزیون های نانوسل ال جی علاقه مند هستید و می خواهید یکی از مدل های نانوسل ال جی را خریداری کنید؛ مطلب “مقایسه تلویزیون های ال جی NANO در سال ۲۰۲۰ ” زیاد برایتان مفید خواهد بود. تلویزیون ال جی UN7340 یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سری ۷ ال جی و تولید سال ۲۰۲۰ میباشد.

  • قابلیت اسمارت با سیستم عامل لینوکس
  • یخچال بالا و فریزر پایین
  • راهنما و دانلود
  • اثر صدای چند کاناله همه جانبه

در حالی که رزولوشن 8K یک مزیت برای تلویزیون Z9G محسوب می شود، کیفیت آن شاید پایین تر از پنل های OLED باشد. مدل Z9G از آن جایی که به فناوری LCD مجهز است، از نظر کیفیت صدا کمی ضعیفتر از A9G خواهد بود. در فناوری اولد صدا از پشت پنل تلویزیون پخش میشود تا این حس را القاء کند که صدا دقیق از خود تصویر به گوش میرسد. اما سونی در مدل LCD از چهار بلندگو در جلو تلویزیون استفاده کرده که دو بلندگو در پایین و دو بلندگو در بالای صفحه جای گرفته اند. در خروجی صوتی این مدل از افکتهای مورد استفاده در فناوری اولد به کار گرفته شده تا به همراه کالیبره شدن صدا، کیفیت آن افزایش پیدا کند. در تلویزیون سونی A9G OLED می بینیم که این دستگاه به تعداد پیکسل و رزولوشن خلاصه نشده و همه چیز به کیفیت تصویر ارتباط پیدا می کند. همانطور که می دانید پنل های اولد به خودی خود از کنتراست بالا، رنگ مشکی عمیق و زاویه دید بسیار گسترده ای بهره می برند؛ به همین خاطر ژاپنی ها بیشتر روی طراحی تمرکز کرده اند.

روشنایی و نمایش جزئیات در تصاویر مهمترین عامل یک تصویر با کیفیت است. بر همین اساس تلویزیون سامسونگ 55QN700B از فناوری Quantum HDR 2000 بهره برده است تا جزئی ترین موارد را در هر تصویر نشان دهد و تجربه دست نیافتی پدید آورد. در واقع این فناوری تصویر به لطف 2000 نیت روشنایی بر روی نقاط تاریک و کدر تمرکز داشته و این نیز منجر به افزایش کنتراست عمیق تر و روشنایی بیشتر می شود. بنابراین تصاویری که تاریک و به قول آفتاب سوخته هستند را شفاف تر و روشن تر می کند و هر چیزی را برای بیننده قابل رویت می سازد. یقینا یک نمایش فوق العاده بدون کیفیت و میزان صوت چندان دلنشین نیست و حتما نیازمند صدایی رسا و فراگیر است. تلویزیون سامسونگ QN700B با در نظر گرفتن این مسئله به یک سیستم صوتی قوی و کارآمد مجهز شده است. اسپیکرهای داخلی این تلویزیون که به صورت 4.2 کاناله هستند صدا را در توان 60 وات پخش می کنند.

تلویزیونها سالهاست که به دستگاههای چند منظوره تبدیل شدند، به همین دلیل درگاههای ورودی و خروجی و نقاط اتصالشان از اهمیت بالایی برخوردار است. به نظر میرسد هرچقدر درگاههای ارتباطی بیشتر باشد، بهتر است. با این حال توصیه میکنیم بسته به نیازتان اقدام به خرید تلویزیون کنید. درگاههای ارتباطی شامل HDMI، USB و پشتیبانی از چندرسانهای است. در حالیکه که پورت HDMI دسترسی شما به منابع گستردهای را فراهم میکند، USBها امکان ضبط و ذخیرهی اطلاعات را نیز در اختیارتان میگذارد. توجه داشته باشید که در تلویزیونهای مختلف معمولا یکی از HDMI ها به رنگ طلایی درآمده است. قبلتر تلویزیونها درگاههای متنوعتر و بیشتری داشتند اما در حال حاضر به این دلیل که HDMI صدا و تصویر را همزمان انتقال میدهد و همچنین برای اتصال تقریبا همهی دستگاهها کاربرد دارد دیگر شاهد درگاههای دیگر نیستیم. البته درگاههایی مانند LAN در حال حاضر هم کاربرد خاص خودش را دارد و مثلا شما میتوانید به کمک آن مودم خود را به طور مستقیم به تلویزیون متصل کنید.

پردازنده ها جزو مواردی هستند که در تلویزیون های مدل پایین ، کمتر به چشم می خورد و برعکس در تلویزیون های سطح بالا وجود آن یکی از قسمت های مهم و ضروری تلویزیون محسوب می شود. پردازنده مورد استفاده در تلویزیون ال جی 48C1 ، یکی از قدرتمند ترین های حال حاضر است. حالت فیلمساز در تلویزیون اولد ال جی C1 باعث می شود که تماشای فیلم در حد پیشرفته تری صورت گیرد. از قابلیت های آپدیت شده در تلویزیون 48 اینچ ال جی C1 می توان ، پردازنده AL ، سیستم عامل Webos 6.0 دوباره طراحی شده و یک ریموت جدید را نام برد. 9 Gen 4 AI Processor 4K به شما کمک می کند تا محتوای تلویزیون ال جی 2021 کامل و بی نقص به نظر برسد. این قابلیت در تلویزیون 48C1 جهت تجزیه و تحلیل داده های سیستم به کار می رود. به گفته خود برند LG ، با استفاده از فناوری و ویژگی هایی مانند پنل OLED و ترکیبی از فناوری های رنگی برای بهبود دقت رنگ و کنتراست بیشتر ، تلویزیون های نسل جدید خود را به روز کرده اند.

بعد از گذتش این همه سال سازنده ها به این هدف رسیدند و با ابداع و نوآوری های ایجاد شده به هدف مورد نظرشان دست پیدا کردند. اکنون به لطف رزولوشن فورکی و وضوح تصویر 3840×2160 پیکسل، تصاویر بسیار دیدنی شده اند تجربه ی بصری فوق العاده ای را به برای کاربران به ارمغان آورده اند. از قابلیت های ویژه ی تصویری در تلویزیون سونی 55x9000h باید از نمایشگر اختصاصی تریلومینوس TRILUMINOS یاد کرد. این نمایشگر اختصاصی از پالت رنگی گسترده ای بهره می برد، از طریق این تنوع و گستردگی رنگ ها، می توان به تصاویری زنده و پویا دست یافت که حس واقعی بودن را به کاربر می دهند. نمایشگر تریلومینوس علاوه بر نمایش دادن رنگ های اصلی از رنگ های فرعی نیز پشتیبانی می کند و رنگ های ثانویه را با دقت و شدت بالا نمایش خواهد داد. تکنولوژی Live Colour به معنای رنگ های زنده به پویایی و نمایش طبیعی رنگ ها کمک می کند و تصاویری واقعی و زنده را خلق خواهد کرد.

  • یخچال بالا و پایین
  • تنوع و فراگیرسازی
  • فناوری local dimming ضعیف
  • دارای 3 عدد پورت hdmi و دو عدد پورت usb

تلویزیون ال جی NANO80 به واسطه ی بهره بردن از LG ThinQ AI و سیستم عامل WebOS مجموعه ای از قابلیت های هوشمند مفید را ارائه می دهد. می توان انواع اپلیکیشن ها و بازی های ویدیویی جذاب را با استفاده از مرورگر آن جستجو کرده و در تلویزیون نصب کرد. و… را هم فراهم کرده است. قیمت تلویزیون ال جی در بانه بدین ترتیب، قابلیت های تلویزیون به سادگی قابل توسعه خواهند بود و تنوع بیشتری را در سرگرمی ها پشتیبانی می کند. قدرت پخش صدا و توانایی انتشار واضح و همه جانبه ی صداها توسط یک تلویزیون جزء مزیت های آن محسوب خواهد شد. تلویزیون ال جی نانوسل 80 در سری 2021 و 2022 دو بلندگو دارد که مجموعاً قادرند صدا را با توان 20 وات پخش کنند. برای اینکه بتوان صدای یک تلویزیون را به صورت چند بعدی و فراگیر پخش کرد باید از تعدادی بلندگو همراه تلویزیون با چینش خاص استفاده کرد.